توری حصاری روکشدار pvc

توری حصاری روکشدار PVC چیست ؟

توری حصاری روکشدار PVC تولید صنایع مفتولی توری کالا  یکی از محصولات بسیار زیبا و با دوام در صنف صنایع مفتولی و در زمینه حصار کشی است که علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که دارد ، دارای دوام بی نظیر و بی بدیلی است . این محصول از نظر خصوصیت ظاهری و چشمه دقیقاً مشابه توری حصاری گالوانیزه است و تفاوت چندانی از نظر مشخصات فنی ندارد ولی قیمت آن کمی بالاتر از قیمت توری حصاری گالوانیزه است .

اما مسئله ای که آن را در این زمینه متمایز می کند ، وجود یک لایه PVC  است که بالای توری حصاری گالوانیزه ( در واقع بالای قسمت فلز روی ) کشیده می شود ، است .

نام لاتین فنس حصاری روکشدار پی وی سی PVC COATED WIRE FENCE  است که خود کلمه PVC  مخفف POLY VINYL CHLORIDE می باشد . این محصول زیبا در سه رنگ سبز ، مشکی و کرم موجود است که رنگ سبز آن از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است .

این محصول دارای ساختار قوی ، دقت بالا و ضد خوردگی است که اغلب در مناطقی استفاده می شود که آب و هوای اسیدی داشته باشد . مضاف بر این به دلیل دارا بودن مواد UV  در برابر اشعه UV  خورشید نیز بسیار مقاوم بوده ، خشک و شکننده نمی شود .

توری حصاری روکشدار PVC

مشخصات فنی توری حصاری PVC :

  1. قطر مفتول : از مفتول 2 تا 2.8 میلیمتر
  2. چشمه : 2.5 الی 7.5 سانتیمتر به شکل لوزی
  3. عرض : به صورت 1 متر – 1.5 متر – 2 متر – 2.5 متر – 3 متر – 4 متر

مزایای استفاده از توری حصاری روکشدار چیست ؟

در حالت کلی برای حفاظت از زنگ زدگی و خوردگی فولاد سیاه از پروسه گالوانیزاسیون استفاده می شود و سطح فولاد را لایه ای از فلز روی می پوشاند . فلز روی نسبت به آهن خاصیت آندی دارد و از خورده شدن و زنگ زدن آن جلوگیری می کند ، به طوریکه طول عمر یک فنس را به بیش از دو برابر افزایش می دهد .

در فرآیند گالوانیزاسیون مفتول ، وقتی که مفتول اسید شویی شده و حرارت دیده ، وارد حوضچه مذاب روی می شود و مدتی در آن می ماند ، ضمن کریستالیزاسیون مجدد ، سه لایه میکروسکوپی فلزی تشکیل می گردد . این لایه ها از فولاد خیلی سخت ترند و مقاومت بسیار بالاتری در برابر خوردگی و سایش دارند . همین مسئله باعث محافظت از فولاد در برابر شرایط خورنده محیطی می گردد .

اما در مناطق گرم ، شرجی و مرطوب علی الخصوص مناطق نزدیک دریا به دلیل وجود کلرید و سولفیدهای موجود در هوا که به آهن حمله کرده و آن را از بین می برند ، حتی پوشش گالوانیزه نیز به صورت مکفی پاسخگویی ندارد.

در این شرایط یک لایه یک میلیمتری پی وی سی روی مفتول گالوانیزه شده کشیده می شود که باعث ایجاد محافظت دو برابر خواهد شد و این مساله آن چنان موثر است که می توان توری حصاری روکشدار PVC  را حتی داخل آب دریا نصب و استفاده کرد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید